Sunday, October 4, 2009

Brustne bølger - Seljetur med fotoklubben, dag 2

Rust an waves - on tour with the Photo club

At the end of the road.
All pictures from the same location, except the last one.























Hi-Life
M 401


























For the geeks among the readers (I've experienced that two of the three of you are)
All pictures are made with a manual focus 28mm f:2 Vivitar lens. This was my first real walk with this lens for more than 20 years. It was a pleasant experience.

5 comments:

  1. Gratulerer med blogg!Flotte bilder du har tatt. eg visste jo du var ein god fotograf, men nå har du blitt enda betre!

    Helsing Herdis

    ReplyDelete
  2. Du har litt sans for detaljer ser eg, og du lykkes der å få fram det du tenker trur eg....Den rustne felgen, og det dekket der det står HI-Life på....ting varer tydeligvis ikkje evig veit vi likevel. Mykje bra Tim her, og litt svart kvitt gjer seg jo fint det, dog ikkje i alle situasjonar da. Det blåstikket i kirkevinduet ga meg litt frysninger, og da har du trefft nåke hos meg:)
    Og er det bare meg, eller er Kjell Ørjan litt sliten på det bildet? Mon tro koffor ja...

    ReplyDelete